Eveline Ewelina M.

Eveline Ewelina M.
ewelkath

sobota, 22 marca 2014

cześć kochani ! Jak zdążyliście zauważyć blog jest pusty , dawne posty zniknęły a o mojej działalności na blogu nawet nie można nic powiedzieć. Nie było mnie tu rok? pół? Postaram się odnowić ten czas i zacząć od podstaw. Moje ostatnie podejście . Jeżeli teraz się nie zmotywuje aby znów się tu regularnie pojawiać , to możliwe ,że w końcu zrezygnuje z pisania na bloga i po prostu go usunę. Od kiedy znikłam z bloga , zdążyło się wiele zmienić w moim życiu. Nie chcę tu pisać wszystkiego z szczegółami. Obecnie jestem na drugim roku klasy zawodowej we fryzjerstwie . Obecnie też kieruje się teras w stronę aktorstwa , o czym jeszcze tu opowiem . Narazie jednak to niespodzianka ;) Również teraz często czasu spędzam w rozjazdach i podróżach przez co mam coraz mniej czasu dla rodziny i znajomych....miejmy nadzieje ,że jednak będę miała czas niedługo to odrobić .

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz